Kenali Produk TudungSiComel

Berikut adalah pengenalan ringkas kepada produk-produk tudung sekolah yang kita jual. Kita ada beberapa jenis tudung sekolah yang dihasilkan dan in shaa Allah kita akan cuba tambah video penerangan dari masa ke semasa.

Semoga dengan ini Rakan-rakan Usahawan TudungSiComel (Dropship / Affiliate / Pemborong) akan lebih faham tentang produk kita dan ianya pasti memudahkan rakan-rakan untuk menerangkan pada pelanggan.

Tudung Sekolah TudungSiComel

1. Tudung Sekolah Awning Scuba. #

Tudung ini merupakan antara tudung sekolah yang memiliki permintaan yang tinggi. Kelebihan tudung awning scuba adalah kerana awningnya on-point dan lebih terbentuk kemas.

2. Tudung Sekolah Awning Lembut. #

Selain awning scuba, kita juga ada tudung sekolah awning lembut yang merupakan antara tudung sekolah terawal yang kita hasilkan. Ramai juga penggemar awning lembut kerana awningnya mengikut bentuk muka dan sesuai juga untuk kanak-kanak.

3. Tudung Sekolah Dua Lapis #

Tudung sekolah jenis ini merupakan tudung wajib kepada pelajar-pelajar sekolah menengah dan beberapa sekolah rendah di Malaysia. Mengikut sejarah, tudung sekolah jenis dua lapis atau dikenali juga sebagai ‘tudung sekolah segi tiga dua sama’ merupakan tudung yang terawal diperkenalkan di Malaysia sebelum tudung sekolah jenis sarung.


4. Tudung Sekolah Dagu Getah. #

5. Tudung Sekolah Berdagu #

6. Tudung Sekolah Berdagu (Labuh) #

7. Inner Rainbow #

8. Tudung Srikandi #

9. Mose Collection #

10.Tudung Pra Sekolah #