Macam Mana Nak Lipat Tudung Sarung Supaya Kemas?

Haa mesti ramai yang tak tau kan macam mana nak lipat tudung supaya nampak lebih kemas dan jimat ruang dalam laci tu…

Kita ni mesti nak laci yang kemas kan? Selalu orang lipat tudung jenis gulung masukkan dalam awning tu. Banyak je cara nak lipat bagi kemas. Cuma yang ini cadangan intan la untuk lipat tudung bagi nampak kemas je.

Lipatan pon nampak kemas je. Kalau nak masuk terus dalam laci lepas dah lipat macam dalam video tu pon bole je. Nak masukkan dalam Organizer pon bole. Haa lagi kemas

Jenis tudung Sarung yang best

Meh laa dengar intan nak cerita sikit tentang jenis tudung sarung yang best. Sekarang ni kita sebagai perempuan kan wajib kena ada tudung sarung dekat rumah. Tak kira la tua atau muda.

Yang paling penting tudung sarung ni selesa bila dipakai

1. TUDUNG SARUNG ( LYCRA )

Sebelum tu tengok dulu En Syah nak bagitau sikit tentang Keistimewaan Tudung jenis Lycra. Heheheehhe….

Lycra Korea

tudung sarung yang best
JENIS LYCRA

Kain lycra ni mempunyai sifat elastik tau. Jenis yang boleh meregang sampai ke London heheheheh…. Walaupun tarik sekuat yang mungkin, kain nya tetap terbentuk. Lagi-lagi kalau pakai tudung awning scuba. Confirm terbentuk elok nih…

Baca Lanjut…

Dah lengkap ke tudung di rumah?

Kita ni sebagai perempuan, walaupun banyak tudung dalam laci tapi tetap kata tak cukup. Hahaha…

Yang paling wajib tudung sarung mesti kena ada dalam laci tudung tu. Sebab apa ? Ye lah tiba-tiba mak suruh beli barang dapur dekat belakang rumah tak kan la nak pakai lawa-lawa pulak.

Ehh tudung sarung pon cantik laa kalau pakai.

OPPSS!! Elok-elok mak suruh beli barang dapur, singgah dulu kedai make up hehehehe.

Tudung yang jimat masa dan tenaga. Lagi satu tudung ni less ironing tau. Tak ada lah penat dan buang masa je nak iron tudung lama.

Selalu nya orang kata perempuan ni jenis bersiap lambat. Yelah selagi tudung tak betul selagi tu tak siap. Akhirnya intan dah jumpa tudung sarung yang mudah, pantas dan jimat masa.

YAYYYY!!!!

Kenapa Kak mira sedih ni?

https://www.youtube.com/watch?v=7psBZP-AYSk

Laaaa… kak mira sedih sebab rindu mak dekat kampung. Sedih nya lah. Tapi Intan ada cara nya. Mungkin cara ni dapat membantu orang lain jugak

Dengan ada nya Kotak Kasih Sayang ni, In Sya Allah dapat menghubungkan dua jiwa yang berjauhan.

Item added to cart.
0 items - RM0.00