Dah lengkap ke tudung di rumah?

Kita ni sebagai perempuan, walaupun banyak tudung dalam laci tapi tetap kata tak cukup. Hahaha…

Yang paling wajib tudung sarung mesti kena ada dalam laci tudung tu. Sebab apa ? Ye lah tiba-tiba mak suruh beli barang dapur dekat belakang rumah tak kan la nak pakai lawa-lawa pulak.

Ehh tudung sarung pon cantik laa kalau pakai.

OPPSS!! Elok-elok mak suruh beli barang dapur, singgah dulu kedai make up hehehehe.

Tudung yang jimat masa dan tenaga. Lagi satu tudung ni less ironing tau. Tak ada lah penat dan buang masa je nak iron tudung lama.

Selalu nya orang kata perempuan ni jenis bersiap lambat. Yelah selagi tudung tak betul selagi tu tak siap. Akhirnya intan dah jumpa tudung sarung yang mudah, pantas dan jimat masa.

YAYYYY!!!!

Jemput share. Terima kasih
Leave a Reply

Your email address will not be published.

three × 3 =

Risk Free Shipping

If your orders lost during shipment, we will do the replacement or refund

Easy 180 days returns

180 days money back guarantee

100% Secure Checkout

Toyyibpay / MasterCard / Visa