Dah lengkap ke tudung di rumah?

Kita ni sebagai perempuan, walaupun banyak tudung dalam laci tapi tetap kata tak cukup. Hahaha…

Yang paling wajib tudung sarung mesti kena ada dalam laci tudung tu. Sebab apa ? Ye lah tiba-tiba mak suruh beli barang dapur dekat belakang rumah tak kan la nak pakai lawa-lawa pulak.

Ehh tudung sarung pon cantik laa kalau pakai.

OPPSS!! Elok-elok mak suruh beli barang dapur, singgah dulu kedai make up hehehehe.

Tudung yang jimat masa dan tenaga. Lagi satu tudung ni less ironing tau. Tak ada lah penat dan buang masa je nak iron tudung lama.

Selalu nya orang kata perempuan ni jenis bersiap lambat. Yelah selagi tudung tak betul selagi tu tak siap. Akhirnya intan dah jumpa tudung sarung yang mudah, pantas dan jimat masa.

YAYYYY!!!!

Leave a Comment

WordPress Anti Spam by WP-SpamShield

Item added to cart.
0 items - RM0.00
×

TudungSiComel.com

×