Macam Mana Nak Lipat Tudung Sarung Supaya Kemas?

Haa mesti ramai yang tak tau kan macam mana nak lipat tudung supaya nampak lebih kemas dan jimat ruang dalam laci tu…

Kita ni mesti nak laci yang kemas kan? Selalu orang lipat tudung jenis gulung masukkan dalam awning tu. Banyak je cara nak lipat bagi kemas. Cuma yang ini cadangan intan la untuk lipat tudung bagi nampak kemas je.

Lipatan pon nampak kemas je. Kalau nak masuk terus dalam laci lepas dah lipat macam dalam video tu pon bole je. Nak masukkan dalam Organizer pon bole. Haa lagi kemas

Leave a Comment

WordPress Anti Spam by WP-SpamShield

Item added to cart.
0 items - RM0.00